REMOVE !!!!!

weeee ! baru padan ngn muka aku kan.. kena REMOVE sudaa 0le my "D" awww ! gilaaa laaa demn ! wkwkkwkw... kenapa ka x BLOCK trus ??! abis ceta kan ? adeiii.. skrg aku mula STRESS n xtentu arah ! ermmm napa laa smua jadi gni ? aku MENGAKU memang SALAH aku.. aku memang xdaa guna smpai semua orang sudaa BENCI ngn aku.. xda suda yg SAYANG aku.. nie lagi satu.. aku ingat lagi kata2x dya tue.. aku tanya dya " law kta xda pa2x da kita b0leh BERKAWAN ka ? kita xkan BERMUSUH kan ??! " pas tue dya jwab " nope ! kita xkan BERMUSUH " :)

sekarang apa cer ? sampai maen REMOVE2x nie ! aku pun ndak juaa wat cm tue ngn dya.. tue mkna nyaa memang BENCI SANGAT laa tue smpai maen REMOVE2x tue.. ad0ii.. dya ckap dya namaw tnguk muka aku lagi kan... hurrmmm !!! paa la juaa kan.. ehh susah la.. ingatkan aku nie hilang sudaa TEKANAN aku nie rupa nyaa bertambah lagi.. tnguk laa nnty nie adaa nie yg PENGSAN terpaksa kena bwa p HOSPITAL lgi.. uhuhuhu... xpaa la bha tue kan.. bagus lagi aku nie MATI daripada MENYUSAHAKAN hidup org laen kan ? adehh ! 0uch ! kepala aku mulaa sakit sudaa ! adeh... bhaa2x aku 0ut luk.. sampai cni jak aku k0ngsi ceta ari nie k.. nnty lawada st0ry yg HOT2x lg.. nnty aku mengayat d cni ! :) daaaaa

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.